Reclamații și retururi
RETURNAREA PRODUSELOR
Vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea comenzii prin completarea formularului de retur (selectați Retur produse). Vom trimite pe mail formularul alături de toate detaliile necesare pentru a returna produsele către noi. Banii dvs. vor fi rambursați în termen de 14 zile de la livrarea produselor la adresa noastră. Adresa de retur este:
Retur produse nr. comandă (numărul comenzii dvs.)
Packeta Romania s.r.l.
ID 97678241
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov
CTPark A1 Km13
Vă rugăm să nu trimiteți produsele fără să completați formularul de retur. În acest caz, nu vom putea să asociem returul cu comanda dvs. și să procesăm cererea.
- Produsele nu trebuie să prezinte semne de uzură, utilizare sau să fie deteriorate.
- Produsele trebuie să fie ambalate cu grijă, în mod ideal în cutia în care v-au fost trimise, pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
- Dacă returnați produsele în ambalajul lor original (de exemplu, pantofi), nu lipiți eticheta de expediere și nu scrieți adresa direct pe acesta. Înfășurați cutia în folie sau puneți-o într-un alt recipient.
- Vă rugăm să nu trimiteți produsele înapoi fără să achitați transportul de retur, pentru că nu putem accepta astfel de retururi.
Nu oferim un serviciu de retur gratuit. Costul direct de retur a produselor este suportat de către client.
De obicei, rambursăm banii imediat după livrarea produselor la adresa noastră, dar nu mai târziu de 14 zile.
SCHIMBUL DE PRODUSE
RECLAMAȚIE PENTRU PRODUSE
Orice client care a achiziționat produse de pe www.willsoor.ro are dreptul să depună o reclamație în termen de 24 de luni de la primirea lor. Cumpărătorul este obligat să inspecteze produsele livrate imediat după primire. Orice defect vizibil sau lipsuri trebuiesc să ne fie transmise în termen de 3 zile lucrătoare. Toate reclamațiile vor fi examinate în termen de 30 de zile. În cazul unei reclamații legitime, vom rambursa taxele suportate.
Vă rugăm să completați formularul de reclamație (selectați Reclamație) cu o descriere detaliată a problemei și atașați fotografii. După primirea reclamației, vă vom contacta în legătură cu următoarii pași.
Nu este întotdeauna necesar să trimiteți produsele înapoi pentru a vă accepta reclamația - vă rugăm să nu aruncați produsele deteriorate, inclusiv materialul de ambalare. Păstrați totul pe durata cererii de despăgubire.
O copie a facturii ar trebui să fie inclusă cu coletul returnat. Dacă produsul a fost expediat în cutia sa originală, vă rugăm să o returnați și pe aceasta. Garanția nu acoperă:
- daune cauzate în timpul transportului (compania de transport este responsabilă pentru aceste daune);
- daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare pe termen lung și de uzura naturală;
- daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare sau anormală;
- deteriorarea cauzată de factori externi și de utilizare necorespunzătoare.
Soluționarea online a litigiilor
- Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Next Sale, Ltd. nu este obligată și, din păcate, nu poate participa la soluționări alternative, extrajudiciare.
Operator e-shop
next Sale, s.r.o.
Poštovní 244
739 61 TŘINEC
IČO: 01558951
DIČ: CZ01558951
Nu știți ce să faceți?
Contactați-ne la info@willsoor.ro.