Willsoor / Reclamații și retururi

Reclamații și retururi

Depunerea unei reclamații

  • Dacă doriti să depuneți o reclamație cu privire la produsele primite, vă rugăm să acest formular online aici.
  • Așteptați ca departamentul de relații clienți să revină cu decizia.
  • Nu este necesar să ne trimiteți imediat înapoi produsele, în unele cazuri sunt suficiente doar fotografiile.

Retururi și schimb de produse

  • În cazul în care doriți să returnați sau să schimbați produsele primite, vă rugăm să completați acest formular online aici.
  • Veți primi în scurt timp detalii despre procesul de returnare pe adresa de email.

Adresă pentru retur:

Willsoor/Frogman - ID 5274
Str. Borsului, Nr.56,
Oradea, Bihor
Cod postal 410605

Condiții:

  • Produsele returnate trebuie să nu fi fost purtate și să nu prezinte urme de utilizare sau să fie deteriorate.
  • Pentru a evita posibilele deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ambalați produsele în siguranță, de preferință în cutia originală.
  • Nu acceptăm retururile cu opțiunea „plată la livrare”. Acestea vor fi trimise înapoi către dumneavoastră, alături de costurile aferente.

Rambursări și timp necesar

  • Cererea va fi tratată în termen de 3 zile lucrătoare sau mai puțin.
  • Banii vor fi rambursați în contul bancar în termen de 14 zile de la primirea coletului returnat
  • În cazul în care doriți să primiți înapoi același produs, va trebui să plasați o altă comandă. Puteți plasa comanda oricând, dacă doriti să intrați mai rapid în posesia coletului. Cele 2 procese (de returnare-rambursare și comandă) nu se intercalează în vreun fel în care să încurce.

NU SUNTEȚI SIGUR DE CUM SĂ PROCEDAȚI?

Scrieți-ne pe următoarea adresă de email: info@willsoor.ro

SOLUȚIONAREA ONLINE A LITIGIILOR

Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe store@willsoor.ro

AFLĂ NOUTĂȚILE PRIN E-MAIL