Cadoul nu se potrivește? Puteți returna comanda până la finalul lunii ianuarie.

Willsoor / Reclamații și retururi

Reclamații și retururi

RECLAMAȚIE

  • Cum se procedează pentru o reclamație:
    • Te rugăm să completezi formularul de reclamație (alege DEPUNE O RECLAMAȚIE).
    • Va trebui să atașezi poze care indică problemele menționate. În acest moment nu este încă necesar să trimiți produsul către noi.
    • Cererea ta va fi evaluată de către Departamentul de Reclamație. Te vom contacta în 3 zile lucrătoare pe e-mail pentru a discuta de următorii pași. Toate cererile sunt procesate în 30 de zile cel mult.

RETUR

Ați primit un produs care nu se potrivește? Fiți fără griji! Puteți returna toate comenzile din luna decembrie până la finalul lunii ianuarie!

  • Pentru retur:
    • Te poți retrage din contract în 14 zile de la primirea comenzii, completând formularul de retur (selectează RETUR PRODUSE).
    • Noi îți vom trimite instrucțiunile de retur pe e-mail/.
    • În cel mult 14 zile din momentul în care am intrat în posesia returulu îți vom rambursa banii .
  • Te rugăm să iei la cunoștință:
    • Produsele nu trebuie să prezinte semne că ar fi fost purtate sau să aibă defecte.
    • Produsele trebuie să fie împachetate cu grijă, ideal în cutia în care au fost livrate, pentru a preveni deteriorarea pe parcursul livrării.
    • Nu putem primi retururile al căror transport nu a fost achitat de către client.

SCHIMB DE PRODUSE

  • Willsoor.ro nu realizează schimbul produselor. Dacă nu ești mulțumit de mărimea comandată, te rugăm să completezi un formular de retur, iar apoi să plasezi o nouă comandă.

Adresă livrare:

  • Adresa de livrare îți va fi oferită pe e-mail după ce completezi formularul online.

Rezolvarea disputelor online

  • Începând cu 15 februarie 2016, Comisia UE a creat o platformă pentru soluționarea litigiilor extrajudiciare. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva litigiile legate de comenzile online fără a fi necesară o procedură judiciară care să implice instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil în link-ul: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • next SALE s.r.o.nu este obligat și, din păcate, nu poate oferi participarea la o astfel de soluționare alternativă a litigiilor în fața entităților extrajudiciare (nejudiciare). Dacă aveți o reclamație, vă rugăm să ne contactați la 

 

Operator E-shop

next SALE s.r.o.
IČO: 01558951
DIČ: CZ01558951
Poštovní 244
739 61 TŘINEC
REPUBLICA CEHĂ

 

NU EȘTI SIGUR DE CUM SĂ PROCEDEZI?

Te rog să ne contactezi pe

AFLĂ NOUTĂȚILE PRIN E-MAIL